joi, 18 noiembrie 2010

fapt divers, uitarea


prietena mea
r
a murit de cancer
bărbată'su g s-a apucat de băut
era abătut sau aşa ceva

mama s-a stins
ca o lumânare iubind
viaţa şi pe noi
asta nu mi-o pot încă
ierta

tata a plecat aproape singur
de pe patul de spital
nici pe el nu l-am putut opri
câteva săptămâni
au fost preadepartea acasei lui
mult prea mult
nici asta nu se poate şi nici nu vrea
ierta

iubitul mi-a murit încet şi blând
de inimă rea
pe el şi pe mine cine şi când
ne poate ierta că nu am ştiut
blândeţea şi inima nu-s mereu
în paza şi puterea Ta.

lacrimile şi uitarea
nici atât
gata !
înscrieri la cuvânt
suspendate
pentru ? împotrivă ? se abţine cineva ?
unanimitate neiertării
zece mii de avemarii zădărniciei
sau
aşa ceva

2 comentarii:

  1. Condoleanţe...

    Tinereţea încă-mi mai
    ascunde parte de desprinderi neiertărilor...
    Timpul le va descoperi
    ordinea....

    La neiertare
    Iau asumare

    RăspundețiȘtergere