joi, 12 martie 2015

personale

Dana Banu

ce-și spunea tinerețea într-o zi oarecare de primăvară
voi ani duioși cu iz de iarbă amară
ce treceți calmi înveșmântați în catifeaua umbrei care mă-npresoară
ne-om revedea probabil în altă primăvară
când printre cearcăni riduri și atâtea cuvinte ascunse prin vreo călimară
am să vă regăsesc râzând și-am să vă retrăiesc la fel
promit solemn își spuse tinerețea privind atent în luciul apei clare o pasăre
ce tocmai fără întoarcere spre mai departe zboară


 Dana Banu Cella, m-am uitat pe pagina ta, dacă am înțeles bine e ziua ta azi. Fiind unul dintre cititorii mei cei mai apropiați și mai dragi îți dau poezia cu dedicațiune. La mulți ani fericiți îți doresc din tot sufletul.

2 comentarii:

  1. Era/este o vorba: de trecut ne despartim râzând
    La multi ani cu bucurii !

    RăspundețiȘtergere
  2. ASEMENEA VĂ DORESC!, că știu:) pești suntem
    cît despre trecut.. ducă-se-n viitor că-l purtăm, vrem nu vrem, cu noi
    printre zîmbete desigur

    RăspundețiȘtergere