luni, 31 octombrie 2016

rece

am o veste proastă să-mi dau și nu știu cu ce să încep..
cu partea de sus a veștii proaste
cu partea de mijloc a veștii proaste
cu partea de jos a veștii proaste
am să fac compromisuri
cu partea de sus a părții de sus a veștii proaste
cu partea de mijloc a părții de sus a veștii proaste
cu partea de jos a părții de sus a veștii proaste
am să continui apoi cu partea de mijloc a veștii proaste..
o voi duce așa o vreme așteptînd troleul..
la mine-n oraș nu circulă trolee..
poate aștept metroul..

!poate
am auzit despre EL

Un comentariu:

  1. Troleele sunt odihnitoare; acum, ca sunt pensionar si circul gratuit, imi permit sa iau troleul de la Gara de Nord pana la Praktiker Militari pentru a vedea daca s-au ieftinit aerotermele sau becurile cu LED-uri

    RăspundețiȘtergere