luni, 1 februarie 2010

ABSENŢĂ

Dumnezeu mi-a lăsat s.m.s.:
"să nu-ţi faci chip cioplit de iubit
ori de vis împlinit
cât lipsesc învaţă să pui compot
exersează cu merele verzi din clopot
şarpele l-am trimis la iernat
să nu prind p-aici picior de bărbat"

Dormeam într-un ochi plictisit de copac.
cu scorburile alea şi cu mîinile mele
în plus
ce Doamne să mă fac?
"Să nu iubeşti alţi dumnezei fato" şi
"Pe aproapele tău 'neacă-l ca pe tine însuţi
în cel mai adânc lac".
"Mă să nu ucizi decât durerea plecărilor să nu furi
decât sărutul copiilor dorminzi să nu-ţi mărturiseşti
strâmb dreptatea nedreptăţilor lor a plecărilor".

Da? da' cu mâinile mele în plus
ce Doamne să mă fac?

"Adu-ţi aminte de ziua de odihnă ca s-o sfinţeşti"
Şi a plecat.

Alăturea gândului în pustie de El am inventat roata.
o movilă de lut tot ce mi-a lăsat.

2 comentarii:

  1. Ai uitat jaluzele trase.
    Si o foaie.
    Pe masa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. mâna mea dreaptă e mai caldă ca mâna mea stângă
    creion alb, creion negru
    movilă de lut:)

    RăspundețiȘtergere