luni, 21 iunie 2010

ziua de azi e ziua de mîine a zilei de ieri


Dragostea s-a mutat într-un penthouse la şosea de cînd nu ţi-ai mai făcut un control intercostal ştiu că nu am pus zahăr destul în cafea dar tu nu crezi oricum în suflet şi chiar dacă mă sună nevastă-sa ce-i aia armonie nu-i nimic important în iubirea de mine că nu există decît zeamă de varză la librărie am nimic dar nu se ştie ce aduce intercite-ul şi am să am şi eu liniştea lui alatăieri mai ştii poate sună poştaşul şi o să se facă seară ce-am mai rîs de iepuri sunt un om slab minţea de-mi stătea mintea în loc toţi versificatorii au tîmple şi chelii şi se ling pe frunze albastre cu versificatoarele crăcănate-n metafore vai ţi-ai dat ceasul la reparat şi i-au furat ăia secundele mi frică să-i spun te iubesc cred c-am să fac icter mecanic de silă doamne în ce lume trăim că mie oricum nu-mi pasă trebuie să ies minciunile le-am dus la curăţătoria chimică era închis pentru renovare are să mă calce pe nervi cioara aia chioară celui care vine i-am spus pleacă şi m-am suit pe o şa pietruită nimic nu mai are cum fi altfel sunt un criminal în serie clipa-i un cuvînt tras de păr fericite-s doar femeile trecute de nouămiinouăsutenouăzecişinouă de ani vine ploaia poate şi am să-mi cumpăr un vinil cu vocea ta mi-a spus un preot nehirotonisit încă că iernile sunt doar greşeli de redactare ce-mi pasă mie de bateria de la baie am două-n nouă am să iau avionul nu mă aşteaptă nimeni oricum trei şi o secundă nu se pune la lăptărie-i miros de sana bleah toate se repetă de ce m-oi fi trezit în dimineaţa asta am uitat să plătesc întreţinerea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu