sâmbătă, 31 decembrie 2011

pînă la lacrimi mi-e dragă viaţa


Împarte Doamne cu mine minciuna
zvârlită pe singurătate
şi linişte pune acum peste toate
împarte cu mine Minciuna

dă Doamne Iarnă Să Mă Adoarmă
să mă îngroape cu tot cu toamnă
să cadă albă peste destine
să Nu Mai ştie Nimeni De Mine

împarte Doamne cu mine Iubirea
risipă Ursită Risipei
şi Lasă Uitarea La Marginea Clipei
împarte Cu Mine Iubirea

împarte Doamne Cu Mine Tristeţea
de-Aţi Pune Pe Umeri Povara
durerii Tăcerea, Minciunii Trădării
împarte Cu Mine Tristeţea

dă Doamne Iarnă Să Mă Adoarmă
să Mă îngroape Cu Tot Cu Toamnă
să Cadă Alba Peste Destine
să Nu Mai ştie Nimeni De Mine

dă Doamne Iarnă Să Mă Adoarmă
să Mă îngroape Cu Tot Cu Toamnă
să Cadă Albă Peste Destine
să Nu Mai ştie Nimeni De Mine

4 comentarii:

  1. LA MULTI AAAANI!!!!
    AN NOU FERICIT CU IMPLINIRI SI BUCURII! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. şi noi, Elisa, şi noi
    mulţumim
    să vă fie bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Fior gingaş, să te bucuri din plin de viaţă şi de darurile ei!
    LA MULŢI ANI, unei sufletiste ultraspeciale, cu SUFLET MARE şi CATIFELAT!
    Mereu mai bine să-ţi fie şi de mai bun să ai parte!

    RăspundețiȘtergere
  4. ale tale să fie toate cele ce-mi doreşti
    înmiite

    RăspundețiȘtergere