vineri, 1 martie 2013

:) *


 

ideea de destin

cu ideea de tine în gând
m-am urcat într-o zi pe ideea de cal
am ajuns până la ideea de capăt de pământ
sperând că te găsesc cu ideea de mine în cap, normal.
Nu erai; așa că tot cu ideea de tine în gând
m-am întors purtat de ideea de vânt
și am continuat să te caut obsedat de ideea de când
zile și mile și ploi și idile, până când
nu te-am găsit
și de ideea de tine m-am îndoit.
Acum înțeleg că
nici n-aveai cum să mă recunoști
pentru că tu căutai ideea de mine
nu pe mine
în sine
și ai tot căutat până m-ai găsit
în spatele ideii de mine
ca în spatele unei vitrine.
 *- Iv, care (nu-) i naiv & eu care TAC să-i fac pe plac-

2 comentarii:

  1. Si au am urmarit cu mult interes poemele si blogul lui Iv cel naiv.


    Sincer & fara naivitate,

    RăspundețiȘtergere
  2. habar n-aveam cînd am postat asta
    ce amar o să o simt peste doar o zi

    RăspundețiȘtergere