vineri, 15 martie 2013

(în)frîngeri


O uitare de cuvinte va forma limba exactă pentru a înțelege privirea ochilor noștri închiși. Ești prezent, dar intangibil, ești cel care a creat universul camerei mele. Absența ta germinează, tremură în zgomotul orologiului, în pulsații de lumină, respiri prin oglindă. De la tine până la mâinile mele pot să străbat deja tot corpul tău și fiind cu tine un moment sunt și cu mine un moment. Iar sângele meu este miracolul care se scurge prin venele aerului, de la inima mea până la inima ta.

Frida Kahlo, 'Te vas? No. Alas Rotas. El diario intimo de Frida Kahlo' Ed. Lumen, Zaragoza, 2009. P. 214-215.

Traducerea îi aparține lui OCTAVIAN L.



fotografiile sînt reproduceri ale paginilor aceluiași JURNAL

Un comentariu:

  1. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere